13 juli 2011

Tattoo day! :)

Idag har jag råkat tatuera mig. Så konstigt. Förra veckan var jag inne på Inborn Tattoo [http://inborntattoonyc.com/www/] och pratade om en tatuering som jag ville göra. Jag ville ha en Baboshka med New York Skyline på magen, med änglavingar och två rosor under till (hon satte dem sedan på sidorna istället, vilket blev mycket snyggare). Sju minuter senare hade jag bokat en tid, till nästa onsdag. Det var idag det. Aj aj aj aj aj. Baksidan utav överarmen. Kan ju säga att ex antal fula ord lämnade min vackra mun. Då Tasha (som den fantastiska tatueraren hette) hade gjort färdigt linjerna kom Minna och Anna förbi med OREOS OCH PEPSI! Jag blev så glad att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Fastän jag var in enormous pain! När jag låg där som en klubbad säl blev jag matad med Oreo då och då. Haha, fab! (JA, jag säger fab nu) De hade t o m fixat ett sugrör så jag skulle kunna dricka pepsi då jag låg ner. Haha, så söta! Bästa kvinnorna! 

Jag kan verkligen rekommendera In Born tatto när ni åker till NYC, Tasha var otroligt bra! Hon var väldigt duktig med färgkombos och att få ihop alla ens idéer till en tatuering. Dock var det inte så billigt som jag hoppats på, men det gör inget för jag är så otroligt nöjd! :) Här nedan är bilder från min tatueringssession.

Jag försöker se oberörd ut. 

Ja, det kändes knappt något så jag somnade. Elleeeeeeer? 

Finaste kvinnorna med Oreos! 

Halvvägs. Nu börjar det göra ont på riktigt.

Sleten brud. Dregla ner halva kudden gjorde hon också.

Utanför. Minna var otroligt ambitiös med allt fotande.

inspirationsbild.



In the making. Här var det inte ens kul längre.

FÄRDIIIIIIIIIIIIIIG! :) 

Helt ****** slut. 

ja, då var denna dag över och jag har en ny tatuering som pryder min högra arm. Det enda tråkiga är att den är på baksidan av armen så jag kan knappt se den såvida jag inte har en spegel i närheten. Men den passar bra där! Nä, jag kan inte beskriva hur nöjd jag är. Och här kommer följande; förklaring till min tatuering:

Baboshkan : Jag gillar idén med ryska dockor. Ibland känner man sig liten och ibland stor olika gånger i livet. Och det är väl det den står för, för mig då. 
Vingarna :  Vingarna är tillägnat min mor som är min ängel. Hon har alltid varit den jag kunnat luta mig mot när det vart jobbigt och har alltid stöttat mig i mina val i livet!
New York Skyline : Ett litet bumper sticker. Jag har vart i USA, New York. Punkt. Och den blev himlans vacker. 

Yeeey. Nuff said. Nu ska jag till kinesen och handla B&J, cause I´m worth it! Saknar er där hemma i Sverige! Vi ses om en halv sommar! 

Puss 

Mawiiiie

4 kommentarer: