24 juli 2011

Chips till frukost.

Det bästa med USA är att jag kan käka chips till frukost utan att skämmas. Med det i huvudet, så vill jag bara nämna att jag gått ner 4 kg sen jag kom hit. Man blir juh konfunderad. Jag har inte levt särskilt dietigt om man sajjor såå. Dagarna har ju alltid avslutats med B&J. Men det kanske funka trots allt. Eller så är det för att jag har 44 klasser att avverka varje månad. Hysteriskt... Kul!

Om det undgick er i våra förra blogginlägg så vill jag bara meddela att det är sjukt varmt i New York. Och att Minna & Anna badade i bajs för några dagar sen. Det hade tydligen varit en läcka i något avlopp så att 12 miljoner US GALLON (alltså ungefär 45 500 000 liter) av New Yorks bajs och annat äckligt har läckt ut i havet här runt omkring. Och speciellt vid Staten Island, South Beach (där dessa fagra damer var och bada). Mmm gott. Är rätt glad att jag sov till 15.45 en dagen så jag slapp det vattnet.

Ska jag eller ska jag inte, ha en ledig dag idag... JO. Nä... Eller? Okej.

Puss

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar