10 juli 2011

Just do it.



Jag & Anna in our hood. Början av en lång strosrunda.


Att strosa runt på New Yorks gator är verkligen hur mysigt som helst! Trion tog sig en strosningsrunda runt kvarteret samt Broadway där det införskaffades en födelsedagsklänning. Yeeey. Jag fyller 25 år på lördag, och man tror juh inte att det är sant!?!?!?! Jag? 25? Jag var nyss 18. Eller? Jag börjar tänka på hur fooort tiden går,och jag vill kunna trycka på paus ibland. Det går juh inte. Bajs. Men när jag tänker tillbaka på de 10 år jag fått "bestämma själv" så har jag bara gjort grejor jag verkligen älskar. Dansgymnasie, dansskola i sthlm, teaterskola, danslärarutbildning, dansutbildning i New York. Och jag råder alla till att bara köra. Ju mer jag reser, upptäcker nya platser, träffar inspirerande människor så blir jag mer och mer pepp på att göra som jag vill! Att leva nu, och för de och det jag älskar! Sluta fega, och bara gööör! Har man hittat något som får en att må bra är det bara att satsa. Det värsta som kan hända är att du dör. Men det är det värsta som kan hända även om du inte satsar. :P Så köör! Jag trivs verkligen med mig och mitt liv just nu. Ville bara säga det. Hihi. Jag är verkligen på rätt plats i livet. Wonderful! Du kan också vara där! Go for it!


 Och här är min födelsedagsklänning. 

Med en chipspåse i magen går jag och lägger mig. Fantastiskt skönt! Är trött. Och imorrn bitti är det Floorbarre och balett på schemat. Bryter av med lite hip hop på kvällen så jag känner mig som Marie igen. :P 

Sov gott! 

Puss Mawiiie

3 kommentarer:

  1. vad fin klänning!!:)
    och stolt och glad för din skull du följer dina drömmar :D puss.

    SvaraRadera
  2. Anna Vild Rundbom11 juli 2011 kl. 11:35

    "Sluta fega, och bara gööör!
    Det värsta som kan hända är att du dör.
    Men det är det värsta som kan hända även om du inte satsar. :P Så köör!"

    Du liksom smyger in små kitchiga låttexter i det du skriver;)
    Kraoom till dig o dina braiga insikter!
    From sommar-sthlm with love.

    SvaraRadera