24 juli 2011

äntligen!

Idag kommer min älskling till NY och som jag har längtat efter denna dag! Nu har vi inte sett varandra på 6 veckor och det är det längsta (ja trots alla år med distansförhållande) som vi har varit ifrån varandra, och det har känts i både kropp och själ. Har varit pirrig hela dagen och kunde knappt koncentrera mig under dagens pilateslektion... la ner alla planer på att kunna finna lugn under yogan så jag bestämde mig för att strunta i lugnet och åka hem istället. Så nu sitter jag här framför dator och väntar o väntar!

Det ska bli fantastiskt att uppleva NY tillsammans och att få visa honom allt som jag har pratat om under dessa veckor. Återkommer senare om vår vecka tillsammans!

kram anna

2 kommentarer:

  1. WHAA!! hade så himla fint tillsammans nu <3

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar vecka o grattis på 5årsdagen så här lite i förtid ;) <3

    SvaraRadera