14 juni 2011

Zumbaaaaaa! :)

Minna: It´s da shizzle. Marie: I agreezzle. Säger bara en sak; SVETT. Jag har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. Instruktören var galet entusiastisk (liksom de flesta danslärare på denna kontinenten) och jag var sjukt pepp! Här är überexalterade Marlene Desiree Watts.
Jag och Anna har även testat på Anusara Yoga, (nä det har inget med anus att göra) och det var... intressant. Läraren kändes som om hon hade tagit en dos extasy meeeeen annars var det bra. Hon trodde jag var fransk, men jag fick förklara att jag kom från södra delen av Sverige. Iiiinte lika exotiskt. Annars så har jag varit på andra äventyr, utöver daaans. Jag var och besökte Ground Zero och 9/11 Memorial. Tänk att det är tio år sen 9/11, tiden går fooort. Efter en liten sorglig stund vid Ground Zero gick ajg vidare till Century 21 (googlaaaaa, det är en fet outlet på flera våningar med biiilliga märkeskläder/skor/klockor osv.). Jag gick runt 2,5 h och gick hem med saker jag behövde. Haha, sug påd en mamma. Jag köpte inget onödigt! Wohooo! :) 

BAGEL!!! Toasted, cinnamon bagel!!!! Och donuuuuts! Jag kommer att gå upp 274937 kg innan jag kommer tillbaka till Sverige. Tacka vet jag ZUMBA! Fatburn to the max!

/Mawiiie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar