25 juni 2011

So the night begins... Midsummer Night!


Olivia är tokglad över att vi ska se Alcazar! Eller???

Jag är lång. Anna kort. Ja, jag har högklackat på mig.

På väg i taxin till Pacha, Midsummer Party!
På 

I väntan på att få komma in.

Jag går nästan på röda mattan. 

Väl inne på stället köper vi (DYRT!!!) vitt vin.

Schäxey!

Fina flickor!

Kvällen började med Hera Björk, ESC 2010 för Island.

Vi träffade Sarah Dawn Finer! Whiii! :)

Anine Stang från Norge med dansare i psychos.

DÄR ÄR DOM!!!!! :)

Och vi bah stod längst fram! 

Shit vilka performers! 

Yey!

Swedish Midsummer Party. Det låter jätteroligt. Och det var det också! Men inte fullt så bra som jag hade hoppats på. Det blev lite Stureplans-känsla och låtar som "Boten Anna", "Sommartider" och "Ooah hela natten" spelades på högsta volym. Var inte helt okej. :P

Puss MArie 

1 kommentar: