21 juni 2011

De tre flickorna och jag.


Fina flickor som ÄNTLIGEN anlänt in NY Cityyy.

Direktiv från fotograf: Be Casual. Jorå så atteeeh.

Andrea lägger av en fis.

Kör på en bloggposarmin. Usch!

Hanna Kenne!

Filippa Nielsen.

Jag vet en sak. Modell kan jag inte bli. Vet inte hur man gör.


Idag fick jag en puss på handen av en random man bara så där. När han försvann bakom hörnet torkade jag av hans amerikanska saliv på väskan. På Minnas väska. Ooops. 

Och så fort jag öppnar käften så frågar de om jag är "foreign". Har jag verkligen så taskig accent? Haha. Looove America! Förutom då det kommer till Bed Bugs, att dricksa och att det inte finns kolsyrat vatten i stora flaskor. Saknar Ramlöööööösa!!!

Nu ska jag sova. Och även om Minna har suttit här och läst mitt inlägg medans jag skrivit det, så kommer hon vilja läsa det sen när det är "printat". Moahahahhahaha! Skojja. Elleeeer? Hon är vår mest trogna läsare. Hon råkar gilla vår blogg. Jag med.

God natt and xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

Marie (btw, vad betyder xoxo? Egentligen?)

2 kommentarer: