18 aug. 2011

Law & order.

Jag var idag med dom något ganska coooolt! Jag och Minna gick till skolan idag, och allt var i sin ordning. Då vi kommer till Court house som ligger bakom vår skola så har de inspelning av "Law & order". Det var hur mycket folk som helst vid den enorma byggnaden, och en massa husvagnsloger uppställda precis utanför vår skola nästan. Snacka om att var in the middle of the action! Haha. Inteeee för att jag sett serien, men det var ändå coolt. 




In other neews, tiden springer iväg från mig och vips vad det är kommer jag sitta i min lägenhet i Piteå och äta glass för mig själv och önska att jag var i New York och dansade för Kendra Portier eller Oliver Steele. Mina två favoriter!!! Men ser faktiskt fram emot året i Piteå, då vi kommer att ha mycket dans och många bra lärare! Yeeeey! :) 

Satt precis och åt min sista jordnötssmörbagel american style med andakt. Det var min sista för denna resa. Framöver kommer det vara en massa sista-saker-jag måste-äta-eller-göra innan vi åker. Kommer sakna mycket. Typ. Billig sushi. Thai-restaurangen på andra sidan gatan. Kinesen på hörnet. Spontana rapp på tunnelbanan av diverse afro-amerikaner. Late night shopping. Baren Max fish. Utestället Piano. SKOLAN. Oliver Steele. Kendra Portier. Jennifer Archibald.  EMMA! Komplimanger random på stan. Bagels <3. Att bo med Minna & Anna. Lot-Less. Hela New York. Punkt. 

Det jag inte kommer sakna är vår fuktskadade lägenhet. Haha. Tur att det bara är 7 nätter kvar. 

Då det börjar tryta lite i kassan (läs mycket) så har jag och Minna gått runt i lägenheten och skrapat ihop hela 5 dollar till att köpa vår absoluta favorit fudgebrowniecheesecake (mmmmmmmmmmmm munorgasm). Den åts också med andakt. Inte för Minna, för hon kollar Twilight med Anna. Och nu är jag mätt. Och tjock. Bajs. Alla tror att man har gått och blivit megatrimmad under den tid jag bott här med all träning. Haha. In my ass, jag ser nog likadan ut volymmässigt då jag inte kan låta bli de nedrans Ben & Jerrys. Men muskler, DET finns det gott om. Så du skulle bah våga bråka med mig. ;)

Eh, oj. Där spann jag iväg lite grannaaa. Trött. Ska nog sova lite. 

Swiiiiden, see you in 8 days!! :) 

Puss Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar