4 aug. 2011

En bra dag

Jag vill dela med mig av min "braiga" dag! Den började med en dejt på Skype med Philip där vi bestämde oss för att tacka ja till lägenheten på Nygatan 76 i Norrköping. Den var ju lite av ett kap. Så den första oktober flyttar vi in!

Dagen bjöd vidare på en simonsonlektion med Diane som var himla rolig! Hög energi med en underbar koreografi som jag satte - och kunde njuta av. Genomarbetad och svettig intogs thaimassagen där vi idag var många vilket var kul. Jag jobbade med Emma för första gången och vi var ett radarpar måste jag säga :) skönt att jobba med någon som inte är en meter längre än en själv, även fast att det går bra det med. Efter det härliga passet följde yoga med Jennie som var mer lärorik och anatomisk än vad den brukar - det passade mig helt enkelt. Himla bra skoldag!

För att inte nämna att jag åt sushimiddag med Marie o Emma i parken, hittade en himla snygg kjol på Forever 21 och att jag nu har en Ben&Jerry´s i frysen. Kan det bli bättre?

Kram Anna

2 kommentarer: