26 aug. 2011

Vårt sista Hejdå!


Nu har vi landat i Sverige. Eller i alla fall jag, och jag hoppas verkligen Minna och Anna också har gjort det. Resan gick såådär, men är glad att jag äntligen är hemma hos min familj!

Vi har sammanfattat resan i en fantastisk musikvideo och låter den avsluta bloggen och vårt fina NY-liv. Den ska helst ses i storbild. ;) OBS!!! Varning för osynk och uberfantastiska dansprestationer hahahah (?!?!). OBS!!!

Luta dig tillbaka och njut av vår underbara NY-film.






Kram från oss alla!

10 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk film! En otrolig glädjespridare, ser ut som att ni har haft det sjukt bra där borta :)
    Kram/ Sofia Nyman

    SvaraRadera
  2. Babes, ni ar ju bara bast!!! Jag skrattade hela filmen igenom :D Helt klockrent!! Och en mkt bra sammangfattning av er resa. Jag saknar er redan en massa och NYC sorjer genom att dra ihop en liten orkan. Men jag ar glad for er skull att ni inte behover uppleva orkanen i er lgh pa lower east side, den kommer typ vara en pool :S

    Ha det sa bra i Sverige nu och kaka en massa ostkrokar at mig (Anna o Mawiie visst har ni bott tillrackligt lange i Pite for att veta vad det ar :P ?).

    Stor PUSS pa er!!!
    Emma

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅH den här snor jaaag (antar att det är OK eftersom den ligger på wäbben) SÅ. UNDERBAR. FILM! Ligger med ett flin och en tår i ögat. Ser ut som ni haft en underbar resa.

    SvaraRadera
  4. Åh, vilken härlig film!

    Hoppas ni mår bra brudar. Vill jättegärna träffa er allihop.

    STOOOR kram från Josse

    SvaraRadera
  5. Hej Anna (och de andra tjejerna mé)
    Ni verkar ju haft de så himla bra förutom div vatten missöden..=( Va duktiga ni är på att dansa. Jättekul o läsa bloggen och slutfilmen var ju helgrym!!!
    Kramar Annelie (Annas kusin)

    SvaraRadera
  6. Tack alla söta!

    Vi frågade oss om dansare kan skojja med dans - men visst kan man det :)

    SvaraRadera
  7. hahaha! Jag dööör! Så j*vla bra film! Ni är ju underbara! Rasmus tycker ni är grymma ;)

    SvaraRadera
  8. Åh, helt underbart! Sjukt bra!
    Och jag blir så avis! Vill också vara en av dom där coola, snygga, brudarna i filmen! ;)

    Marie - I love your big ass! ;)

    /Pia

    SvaraRadera
  9. ps - är det Eloy som gör en soloinsats? :)

    SvaraRadera
  10. Lovely! Har varit så kul att följa med på er resa genom bloggen. Kramis

    SvaraRadera